|
učenje i koncentracija prije 3 godina
|
|
Pozdrav svima,
nisam se jos javljala jer jednostavno trenutno i nemam bas vremena, ali cim obaveze malo splasnu (citaj:kad polozim pravosudni),odmah cu se malo aktivirati.
Upoznala sam se sa feng shuijem preko nekoliko knjiga i super mi je,vec sam se dosta puta uvjerila u istinitost i djelotvornost,mada sam totalni laik i sigurno neki put nesto i pogresno napravim.....
Mene ovako brzinski zanimaju vasi savjeti i saznanja kako si pomoci u ucenju,sto pomaze koncentraciji,boljem pamcenju i uspjehu u ucenju?
Nije da mi ne ide,ali htjela bi jos poboljsati.....
Puno hvala,
veliki pozdrav.....  od silnih zakona.....
|
|
|
|
|
|
|
Odgovor:učenje i koncentracija prije 3 godina
|
|
Pozdrav Elie, SI je sektor ucenja i obrazovanja i sve sto pripada elementu zemlji je pozeljno staviti u ovaj sektor; glineni predmeti, kristali, simbol je planina. Jedino prema LZ je ove godine nepovoljan, ali moze se lijeciti vatrom.
Kazes da imas odlicnog iskustva?
Mi smo radoznale pa ga podijeli s nama ako nije problem: 
|
|
dakiva
(Korisnik)
Moderator
Poruka: 1048
|
|
|
|
|
|
|
Mali komentar ako si vec dogurala do pravosudnog onda ti i nije problem koncentracija i pamcenje. 
|
|
dakiva
(Korisnik)
Moderator
Poruka: 1048
|
|
|
|
|
|
|
Dobro došla, Elie  !
Dakiva je dobro napisala. Ove godine je specifična situacija sa SI, jer je jedan dio tog sektora "pogođen" najnegativnijim mogućim aspektom. Srećom nije čitav, ali bolje je ne dirati čitav sektor ove godine.
Tako da ti preostaje jačanje pravca osobnog razvoja, utvrđenog prema Kua broju. Na žalost  još uvijek nismo izradili kalkulator za to  . Ako znaš svoj Kua broj, super, ako ne pošalji datum rođenja (s godinom) pa ćemo izračunati.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvala na brzim odgovorima.
Ja nikako da se javim,ali ako sjednem za komp,brzo prodje par sati,pa se drzim podalje....
Daleko je moje iskustvo od vaseg,pola toga sto sam znala sam i zaboravila.......