Feng shui

tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 49 

Dobro došli, gost
Prijavite se ili registrirajte.    Zaboravili ste lozinku?
Idi na dnoStranica: 123
TEMA: pomoc
pomoc prije 2 godina, 3 mjeseci  
Posto sam ja pocetnik u ovome, molim za malu pomoc. Moja ulazna vrata od stana su na severu, severozapad i severoistok, istok, jugoistok su desno od ulaznih vrata, tj moja dnevna soba. Da li ja mogu negde u dnevnoj sobi da drzim pravu kornjacicu. A imam mali stan i cini mi se da mi je sve tesko uklopiti. Pritom se zgrada nalazi na raskrsnici (T). I moji prozori su okrenuti ka raskrnici (jugu). Sta treba da uradim da bih ublazila taj negativni chi Pozdrav
sreca (Posjetitelj)

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odgovor:pomoc prije 2 godina, 3 mjeseci Karma: 10
Pozdrav Sreca,naravno da možeš u stanu držati živu kornjaču, to je uvijek pozitivna energija.Bilo bi dobro d je i smjestiš na sjever u dnevnom boravku, ali ako nemožeš iz nekog razloga drži je tamo gdje njoj odgovara. Jer bolje zdrava kornjača nego nikakva..A za to raskršće nisam sigurna kako to izgleda,jer nemora svaki položaj na raskršću biti loš.Jeli ti kuća "zagrljena" zavojem ili je skroz nasuprot?
Piksi (Korisnik)
Platinum Boarder
Poruka: 341
graphgraph
Korisnik nije na vezi Kliknite ovdje da biste videli profil ovog korisnika

Odgovor:pomoc prije 2 godina, 3 mjeseci Karma: 10
Zaboravila sam još nešto, za tu negativnu energiju od raskršća vjerujem da bi ti pomogla vjetrena zvona, pročitaj malo članak o njima u FS Osnove - Pomagala. A mislim da bi ti i zaštitna Plaketa dobrodošla iznad vrata, tu je negdje na forumu ima slika.
Piksi (Korisnik)
Platinum Boarder
Poruka: 341
graphgraph

Odgovor:pomoc prije 2 godina, 3 mjeseci Karma: 25
Pozdrav Sreca, dobro došla !

Možeš li skicirati ili imaš možda tlocrt? Tako da jednoznačno vidimo o čemu se u biti radi.
Sandra (Administrator)
Administrator
Poruka: 2352
graph
Pol: Žensko Birthday: 05/23

Odgovor:pomoc prije 2 godina, 3 mjeseci