Feng shui

tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 40 

Dobro došli, gost
Prijavite se ili registrirajte.    Zaboravili ste lozinku?

što kada živim kod roditelja i koristim samo sobu?
(1 pregleda) (1) Gost
Idi na dnoStranica: 1
TEMA: što kada živim kod roditelja i koristim samo sobu?
što kada živim kod roditelja i koristim samo sobu? prije 2 godina, 7 mjeseci Karma: 0
Lijep pozdrav svima na forumu za početak.Izuzetno sam sretna da sam pronašla ovu stranicu.
Dakle zanima me sljedeće: živim u kući roditelja(nažalost)i koristim samo svoju sobu,doslovno.
dali onda analizu svejedno radim na cijelu kuču ili smo na moju sobu?npr.soba mojih roditelja je meni potpuno nebitna,i u nju uđem 1 put u godini,i šta da napravim ako mi je u području novca,to je njihovo nekako mi je čudno da ja tamo postavljam svoje aktivatore.
još sam početnik pa me takve stvari zbunjuju,
unaprijed hvala
danci (Korisnik)
Junior Boarder
Poruka: 21
graphgraph
Korisnik nije na vezi Kliknite ovdje da biste videli profil ovog korisnika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odgovor:što kada živim kod roditelja i koristim samo sobu? prije 2 godina, 7 mjeseci Karma: 48
Pozdrav,Danci i dobrodosla:)
Kada se primenjuje feng shui uglavnom osnovne postavke u zavisnosti od skole primene trebalo bih da bude ukljucena cela kuca,ne samo to nego i okolno mesto,dvoriste,ulaz putevi i sl.Sto se tice zasebne primene na sobu u kojoj boravis je moguce ako u njoj nespavas da pojacas energiju medjutim ako se koristi i za spavanje onda bih bilo pozeljno energizovati sobu tj. dnevni boravak.Moguce je da se rukovodis sa kua brojem,ali dodatano uneti elemente,simbole i boje kao podsticaj energije za odredjene sektore mogla bih uciniti na ulazu ili dnevnom boravku;) Napravi tlocrt i kompasnu direkciju ulaznih vrata pa cemo zajedno energiju usmeriti u pozitivnom pravcuB)
annja (Korisnik)
Platinum Boarder
Poruka: 698
graphgraph
Pol: Žensko pedjus@yahoo.com Birthday: 03/24